OSTRZEŻENIE METEOROLOGICZNE NR 262 - Oblodzenie X

Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego

www.kielce.uw.gov.pl

Aktualności

Dzień Numeru Alarmowego 112

11 lutego przypada Europejski Dzień Numeru Alarmowego 112. Z tej okazji wojewoda świętokrzyski Zbigniew Koniusz wręczył wyróżnienia pracownikom Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Kielcach.

Właściwe przyjęcie zgłoszenia, poprowadzenie dalszego etapu rozmowy to już cześć sukcesu w rozwiązaniu problemu, z którym dzwonią osoby do CPR w Kielcach. 11 lutego przypada Międzynarodowy Dzień Numeru Alarmowego 112.

Z tej okazji wojewoda świętokrzyski Zbigniew Koniusz spotykał się z pracownikami Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Kielcach. Jak podkreślił  podczas uroczystości „tworzycie nową jakość bezpieczeństwa o charakterze krajowym. Numer 112 obsługuje wszystkie sytuacje, w których wymagana jest pomoc różnych służb. Wybraliście trudną pracę, odważną, dającą wiele wyzwań ale i problemów. To problemy medyczne, zdarzenia losowe, drogowe, pożary i działalność przestępcza, kłopoty z gazem czy energetyczne”.

Uroczystość była okazją do złożenia podziękowań dla wszystkich, którzy na co dzień niosą pomoc osobom dzwoniącym pod numer telefonu 112.

„CPR w Kielcach pracuje na najwyższym poziomie. To praca bardzo stresująca i odpowiedzialna. To praca, ale także służba. Za to Wam bardzo dziękuję” - podkreślił dyrektor wydziału Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego Robert Sabat.

W CPR w Kielcach pracuje 46 osób. Wojewoda świętokrzyski Zbigniew Koniusz docenił wyjątkowość pracy osób, które na co dzień odbierają numer 112 i dbają o nasze bezpieczeństwo wręczając wszystkim pracownikom podziękowania.

Wojewoda wręczył również wyróżnienia przyznane przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Mariusza Kamińskiego.

„To wy skupiacie na sobie pewne odium niesienia pomocy. Wybierając numer 112 mamy zawsze pewność profesjonalizmu za co bardzo dziękuję. Ten numer w świętokrzyskim działa w sposób fachowy i odpowiedzialny Osoby, które pracują w CPR dają poczucie bezpieczeństwa i odpowiadają na wszystkie nasze potrzeby”.

Z każdym rokiem maleje liczba fałszywych zgłoszeń. W skali 12 miesięcy na pół miliona odebranych telefonów, liczba ta zmniejszyła się o 4 procent.

 

  • cpr
    cpr
  • cpr1
    cpr1
  • cpr2
    cpr2
  • cpr3
    cpr3
  • cpr4
    cpr4
  • cpr5
    cpr5
  • cpr6
    cpr6
  • cpr7
    cpr7
  • cpr8
    cpr8
  • cpr9
    cpr9
  • cpr10
    cpr10
  • cpr11
    cpr11
  • cpr12
    cpr12
  • cpr13
    cpr13
  • cpr14
    cpr14
  • cpr15
    cpr15
  • cpr16
    cpr16
  • cpr17
    cpr17